خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

کمپانی برادران وارنر خبر ساخت سریال هری‌پاتر را تایید کردند. این سریال تلوزیونی قرار است برای شبکه HBO Max ساخته شود. هری‌پاتر، مجموعه‌ای از هفت رمان فانتزی به نویسندگی جی. کی. رولینگ، نویسنده بریتانیایی می‌باشد. این رمان‌ها درباره زندگی جادوگر جوانی به نام هری پاتر  می‌باشد. هری‌پاتر در ابتدای کودکی خود به مدرسه‌‌ی هاگوارتز برای تعلیم جادوگری می‌رود. در آن‌جا او دوستانی همچون هرماینی گرنجر و رونالد ویزلی دارد.

مدیران شرکت برادران وارنر درباره ساخت سریال هری‌پاتر چه گفتند؟

دیوید زاسلاو، مدیرعامل کمپانی برادران وارنر دیسکاوری پس از انتشار این خبر گفت: «من و همسرم برای تمامی فرزندانمان کتاب‌های هری پاتر را می‌خوانیم؛ این واقعا یک اتفاق تاثیرگذار است که مردم می‌توانند به مدت 10 سال  هری‌پاتر را از شبکه HBO تماشا کنند.»

ساخت سریال هری‌پاتراز زمان راه‌اندازی سرویس استریم‌مکس توسط برادران وارنر، همواره قصد استفاده از امتیاز بزرگ‌ترین مجموعه وارنر برای پخش در این شبکه وجود داشته است. به همین دلیل، زاسلاو چندین بار با رولینگ را در انگلستان دیدار داشت؛ او حتی به حمایت از جی کی رولینگ ماجرای جنجال‌های اخیر این نویسنده بریتانیایی پرداخت.

 

نظر مدیران HBO درباره ساخت مجموعه تلوزیونی هری‌پاتر چیست؟

کیسی بلویز، رئیس و مدیرعامل HBO و Max گفت: «به این دلیل که می‌توانیم  فرصت ماجراجویی جدیدی را برای هوادارن در هاگوارتز داشته باشیم، بسیار خرسند هستیم. از دیدگاه من هری‌پاتر یک پدیده‌ی فرهنگی است؛ عشق و اشتیاق فراوانی به دنیای جادویی وجود دارد و این مسئله بسیار واضح است.  در این سریال که با همکاری شرکت برادران وارنر، تلویزیون [HBO] و جی کی رولینگ ساخته می‌شود، به اعماق و جزئیات تک تک کتاب‌ها خواهیم رفت. هواداران هری‌پاتر می‌توانند در طی چندین سال از تماشای سریال محبوب خود لذتب ببرند.»

نظر نویسنده هری‌پاتر درباره ساخت سریال هری‌پاتر

جی کی رولینگ، مولف رمان‌های هری‌پاتر، در رابطه با ساخت سریال Harry Potter توسط HBO Max گفت: «تعهد و وفاداری Max به کتاب‌ها برای من مهم می‌باشد. من بسیار مشتاق هستم تا بخشی از اقتباسی باشم که اجازه دهد تا میزان زیادی از عمق و جزئیات توسط یک سریال تلویزیونی طولانی ارائه شود.»

شبکه HBO پیش از این به اقتباس از بازی The Last Of Us پرداخته بود که با استقبال هواداران و منتقدان مواجه‌شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.