خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) ماه گذشته با پایان رسید. هواداران این سریال از هم‌اکنون چشم انتظار فصل دوم آن هستند. از این رو بسیاری از آن‌ها خواهان اطلاع از زمان پخش فصل دوم سریال لست آو آس هستند.

سریال The Last Of Us

کار شبکه HBO برای اقتباس نسخه دوم بازی لست آو آس بسیار دشوارتر می‌باشد. برای قسمت دوم بازی می‌بایست داستان بزرگ‌تری روایت شود. از این رو سازندگان سریال تصمیم گرفته‌اند که اقتباس از دومین بازی The Last Of Us را تنها به یک فصل محدود نکنند نوشتن فیلم‌نامه‌ای جذاب بر اساس بازی دوم کار دشوارتری برای کریگ میزین خواهد بود و از این رو، ما باید زمان بیشتری را چشم انتظار فصل‌های بعدی بمانیم.

سن بلارمزی برای بازی در فصل دوم سریال

بلا رمزی، بازیگر کاراکتر الی، اطلاعات تازه‌ای را در این زمینه منتشر کرده است. او در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که احتمالا فیلمبرداری فصل دوم سریال اواخر سال 2023یا اوایل 2024 آغاز خواهد شد.  از این رو انتظار می‌رود که پخش فصل دوم سریال در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ شروع شود.

از طرف دیگر یکی از نکاتی که سازندگان سریال می‌بایست با آن دست و پنجه نرم کنند، سن بلا رمزی برای بازی در فصل دوم سریال خواهد بود. در نسخه دوم بازی لست آو اس، سن الی تفاوتی حداقل چهار تا پنج سال را با سن کنونی بلارمزی دارد. اکنون هواداران بازی و سریال در انتظار زمان پخش فصل دوم سریال لست آو آس و دیدن تغییرات فصل دوم سریال هستند.

زمان پخش فصل دوم سریال لست آو آس

قسمت دوم بازی در بیش از یک فصل ساخته می‌شود

از آنجا که فصل نخست سریال از جزئیات کمتری نسبت به بازی برخوردار بود، سازندگان سریال قصد دارند تا قسمت دوم بازی را در چند فصل به نمایش بکشند. نمایش اکشن و موقعیت‌های بسیار مهیج بازی، در سریال به اندازه‌ای کافی نبود که بتواند طرفداران بازی را کاملا قانع کند؛ اگرچه ساخت سریال لست آو اس یک موفقیت بسیار بزرگ برای سونی و HBO محسوب می‌شود و شمار بینندگان آن حتی از خاندان اژدها نیز فراتر رفت.

اگر شما هم هوادار این سریال و بازی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نقد سریال لست آو آس را در  ماورا مدیا بخوانید.

دیدگاه‌ها درباره “زمان پخش فصل دوم سریال لست آو آس چه زمانی خواهد بود؟” :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.