خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

جدیدترین اثر ریدلی اسکات، کارگردان فیلم گلادیاتور، در آستانه اکران قرار گرفت. پس از رایزنی و توافق شرکت اپل با سونی پیکچرز، تاریخ اکران فیلم ناپلئون ریدلی اسکات مشخص شد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (1 آذر 2582 شاهنشاهی یا ۱۴۰۲ هجری شمسی) در سینماهای جهان پخش شود. اولین تصویر رسمی از فیلم Napoleon  نیز منتشر شد؛ تصویری که ناپلئون بناپارت رهبر فرانسه را سوار بر اسب و همراه با نیروهایش نشان می‌دهد.

تاریخ اکران فیلم ناپلئون ریدلی اسکات

عوامل فیلم

کارگردانی این فیلم را ریدلی اسکات، نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار، بر عهده دارد. از مهم‌ترین فیلم‌ها ریدلی اسکات می‌توان به گلادیاتور، تلما و لوئیز، سقوط شاهین سیاه، بلید رانر، مریخی، قلمرو بهشت، فتح بهشت و … اشاره کرد. در این فیلم بازی در نقش ناپلئون، بر عهده واکین فینیکس می‌باشد. فینیکس که با فیلم جوکر به شهرت بسیاری در جهان رسید، پیش از این با ریدلی اسکات در فیلم گلادیاتور همکاری کرده بود. فیلمنامه ناپلئون نیز توسط دیوید اسکارپا نوشته شده‌است که پیش از این با اسکات در فیلم «همه پول‌های جهان» همکاری کرده بود. او همچنین ماموریت نوشتن فیلمنامه فیلم «گلادیاتور2» را در سومین همکاری مشترک خود با این کارگردان برجسته سینما بر عهده گرفته‌است.

یکی دیگر از نقش‌های مهم این فیلم، ملکه ژوزفین می‌باشد. ونسا کربی نیز در نقش ملکه ژوزفین در این فیلم حضور دارد. همچنین طاهر رحیم نیز نقش پل باراس را بر عهده دارد.

 

بیشتر بخوانید: زمان اکران انیمه جدید هایائو میازاکی مشخص شد

 

داستان فیلم

داستان این فیلم درباره ظهور و به قدرت رسیدن ناپلئون بناپارت، رهبر فرانسه، می‌باشد. در این فیلم به رابطه ناپایدار و اعتیادآور ناپلئون با ملکه ژوزفین نیز پرداخته شده است. این فیلم برخلاف دیگر فیلم‌های ناپلئون که به یک سکانس می‌پردازند، شش سکانس اصلی نبرد را نمایش می‌دهد.

هوادران فیلم‌های تاریخی و تاریخ فرانسه از هم‌اکنون در انتظار رسیدن تاریخ اکران فیلم ناپلئون ریدلی اسکات هستند. ریدلی اسکات نیز در کسوت کارگردان این فیلم، تجربه‌های فراوان و موفقی را در ساخت فیلم‌های تاریخی داشته است.

دیدگاه‌ها درباره “تاریخ اکران فیلم ناپلئون ریدلی اسکات مشخص شد” :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.