خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

شرکت آمازون قصد اقتباس از چند بازی ویدئویی دارد. در این میان به صورت رسمی اعلام کرد که قصد اقتباس از بازی The Tomb Raider و  ساخت سریال توم رایدر را دارد. آمازون قصد دارد از فیبی والر بریج، نویسنده و بازیگر سریال فلیبگ، به عنوان نویسنده و کارگردان سریال توم رایدر استفاده کند. آمازون بازی ویدئویی جدیدی از توم رایدر و همچنین یک اقتباس سینمایی را نیز در دست تولید دارد. اگرچه والر بریج نقشی در ساخت دو اثر دیگر ندارد و فقط تولید سریال بر عهده اوست.

 

عوامل ساخت سریال توم رایدر

فیبی والر بریج همچنین همراه با رایان آندولینا و آماندا گرینبلات تهیه کننده اجرایی سریال مهاجم مقبره(توم رایدر) خواهند بود. به نظر می‌رسد که این اقتباس هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک داده‌هایی از زمان پخش آن منتشر شود. والر بریج یکی از هواداران سرسخت توم ریدر در دنیا شناخته می‌شود. هدف او از همکاری جدید با آمازون قرار گرفتن و کمک به ساخت این سریال بوده است. براساس گزارش هالیوود ریپورتر او خودش در نقش لارا کرافت بازی نخواهد کرد. پیش از این، آنجلینا جولی و آلیسیا ویکاندر این نقش را بازی کرده بودند.

آثار دیگر در دست ساخت آمازون

ساخت سریال توم رایدر در حالی توسط شرکت آمازون انجام می‌شود که این شرکت به ساختن اقتباسی از خدای جنگ و فال‌اوت نیز مشغول است. انتظار می‌رود فال‌اوت زودتر نمایش داده شود. با توجه به موفقیت سریال The Last Of Us، هواداران بازی توم رایدر نیز در انتظار نشسته‌اند تا ببیند آمازون نیز مانند سازندگان آن سریال به داستان اصلی وفادار خواهد بود یا خیر!؟

آمازون همچنین ساخت فصل‌های بعدی سریال ارباب حلقه‌ها را در دست ساخت دارد. این شرکت برای فصل اول این سریال حدود 250 میلیون دلار خرج کرد. این شرکت همچنین ساخت دو فصل انیمه‌ی سریالی توم رایدر را برای شرکت نتفلیکس برعهده دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.