خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

سریال تلوزیونی شکارچی ذهن، یکی از آثار شرکت نتفلیکس می‌باشد. هواداران این سریال تاکنون دو فصل از این سریال را مشاهده کرده‌اند و در انتظار فصل سوم سریال می‌باشند. در حالی که هواداران سریال Mindhunter در انتظار اخبار ساخت فصل سوم بودند، دیوید فینچر از پایان این سریال پرده برداشت. دیوید فینچر در مصاحبه با نشریه فرانسوی «روزنامه یکشنبه» خبر از توقیف ساخت فصل سوم سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) داد. او دلیل این تصمیم را هزینه ساخت بالا و عدم جذب بیننده کافی عنوان کرد.

فینچر تصمیم شبکه نتفلیکس را کاملا قابل درک دانست؛ اگرچه او به ساخت این سریال افتخار کرد. او درباره ساخت سریال گفت: «من به دو فصل ابتدایی سریال بسیار افتخار می‌کنم. اگرچه می‌دانم که سریال مایندهانتر سریال گرانی به حساب می‌آید و از دیدگاه نتفلیکس، ما در جذب مخاطب ناتوان بوده‌ایم و نتوانستیم آن‌ها را برای توجیه کردن هزینه تولید آن جذب کنیم.» دیوید فینچر در هفته‌های اخیر توانسته بود جایزه افتخاری سزار را کسب کند در این مصاحبه افزود:«من آن‌ها را اصلا سرزنش نمی‌کنم. آن‌ها تاکنون نیز خطرات بسیاری را برای ساخت این سریال متحمل شدند.»

فصل سوم سریال شکارچی ذهن

بیشتر بخوانید: دیوید فینچر جایزه یک عمر دستاورد آکادمی فیلم فرانسه را دریافت کرد

سریال شکارچی ذهن اثری با حال و هوای آثار دیوید فینچر

سریال تلوزیونی شکارچی ذهن داستان دو مامور سازمان اف‌بی‌آی می‌باشد. آن‌ها با همکاری یک روانشناس به نام وندی کار (با بازی آنا تورو)  تلاش دارند تا با قاتل‌های سریالی گفتگو کنند تا طرز فکر آنان را کشف کنند. انگیزه آن‌ها کشف دلایل اصلی جنایت توسط این قاتل‌ها می‌باشد. در این فیلم جاناتان گروف (در نقش هولدن فورد) و هولت مک کالانی (در نقش بیل تنج) بازی کرده‌اند. این سریال براساس رمان شکارچی ذهن اثر جان ادوارد داگلاس ساخته شده است.

دیوید فینچر یکی از کارگردانان بزرگ سینمای آمریکا می‌باشد. او کارگردان آثار ماندگاری همچون زودیاک، باشگاه مبارزه، هفت، دختر گمشده، شبکه اجتماعی، مورد عجیب بنجامین باتن و … می‌باشد. آثار او همواره با درونمایه روانشناختی و معمایی بوده و این سریال نیز همانند دیگر آثار فینچر می‌باشد. اگرچه دیگر خبری از فصل سوم سریال شکارچی ذهن نخواهد بود. ماه پیش نیز نتفلیکس از ساخت فصل دوم سریال 1899 انصراف داد.

بیشتر بخوانید: فصل دوم سریال 1899 ساخته نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.