خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

نسخه کامپیوتری بازی The Last of Us Part 1  در نوروز 1402 منتشر خواهد شد. پیش از این قرار بود در تاریخ 12 اسفند 1401 بازی لست آو آس منتشر شود؛ اما شرکت ناتی‌داگ  اعلام کرد که بازی را  با تاخیری یک ماهه و در تاریخ 8 فروردین 1402 منتشر می‌کند. نسخه بهبود‌یافته بازی لست آو اس  سال گذشته میلادی برای پلی استیشن 5 منتشر شد و مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

ناتی‌داگ پس که در بیانه‌اش به استقبال هواداران بازی لست آف آس از نسخه‌ی PS5 می‌پردازد و می‌گوید که افراد زیادی نیز در انتظار نسخه کامپیوتری بازی هستند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به دلایل متفاوت، بازی‌ها را با پی‌سی خود تجربه کنند. ناتی‌داگ می‌خواهد تا نسخه PC بازی آخرین بازمانده ما با بهترین شرایط ممکن به دست گیمرها برسد. آن‌ها قصد دارند تا از این تاخیر برای ارتقای کیفیت بازی استفاده کنند.

بازی لست آو آس برای پی سی

نقش سریال The Last of Us در تاخیر انتشار بازی برای کامپیوترهای شخصی

یکی از دلایل مهمی که ناتی‌داگ تصمیم به تاخیر در انتشار این بازی گرفت، پخش فصل اول سریال اقتباس شده از این بازی می‌باشد. این روزها سریال لست آو آس از شبکه HBO پخش می‌شود و مورد استقبال منتقدان و هواداران بازی نیز قرار گرفته است. ناتی‌داگ قصد دارد که نسخه کامپیوتری بازی را پس از پایان پخش فصل اول سریال منتشر کند.

بیشتر بخوانید: نقد سریال The Last Of Us

ناتی‌داگ همچنین از تمام طرفداران بابت حمایت‌های همیشگی آن‌ها قدردانی کرده است. این شرکت به خوبی می‌داند که این روز‌ها به دلیل پخش سریال لست آو آس، افراد بسیاری می‌خواهند قسمت اول بازی را تجربه کنند. کاربران PC نیز مدت‌هاست که در انتظار انتشار این بازی بوده‌اند. اکنون کمتر از یک ماه به پخش این بازی پرطرفدار مانده است. گیمرهای ایرانی و هوادار لست آو آس می‌توانند روزهای پایانی نوروز را از تجربه این بازی مهیج لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.