خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

پس از گذشت ۱۳ سال و تاخیرهای متعدد، سرانجام فیلم سینمایی آواتار 2 که با عنوان «آواتار: راه آب» شناخته می‌شود، در تاریخ 25 آذر 1401 (16 دسامبر 2022) اکران شد. جیمز کامرون درباره فیلم جدید آواتار گفت: به نظر بهتر از آن چیزی است که تاکنون دیده‌ام. او با اشاره به تغییرات چشمگیر در اثر جدید خود خاطرنشان کرد: جلوه‌های سه‌بعدی و بصری در دنباله‌های آتی آواتار بسیار خیره‌کننده است. کامرون این را هم گفت که نگران فیلم جدید خود نیست و این فیلم بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. او اضافه کرد: من‌ امیدوارم مردم به سینما بروند و تجربه جدید را کشف کنند تا بدانند یک فیلم آواتار چیست.

آواتار 2 اکران شد

بیشتر بخوانید: دیوید فینچر جایزه یک عمر دستاورد آکادمی فیلم فرانسه را دریافت کرد

داستان فیلم

داستان فیلم آواتار 2 در ادامه فیلم قبلی است. جیک سالی با خانواده تازه‌ای که در سیاره پاندورا تشکیل شده‌اند زندگی می‌کند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود باز می‌گردد، جیک باید با نی‌تیری و ارتش نژاد ناوی برای محافظت از سیاره‌شان همکاری کند.آنها در این فیلم خانواده چند نفره‌ای دارند که در آن یک انسان با نام مستعار عنکبوت را به میان خود راه داده‌اند و جیک آن را به فرزندخواندگی قبول کرده است اگرچه نی‌تیری با این کار مخالف است. هر فیلم یک داستان مستقل خواهد بود و لاندو می گوید که “سفر در هر چهار فیلم یک حماسه مرتبط ایجاد می کند”.

همکاری دوباره کیت وینسلت با جیمز کامرون

در این فیلم بازیگران قبلی به ایفای نقش می‌پردازند. بازیگران اصلی آواتار همه با هم در این فیلم قرارداد دارند، بنابراین ستاره‌های جیمز کامرون در فیلم اول بازخواهند گشت. زوئی سلدانا نقش پرنسس ناوی نی‌تیری را بازی خواهد کرد و سم ورثینگتون نیز در نقش جیک سالی، انسان به ناوی تبدیل شده بازخواهد گشت. اما جالب‌ترین و جدیدترین چهره‌ای که در این فیلم بازی می‌کند، کیت وینسلت است که بعد از فیلم «تایتانیک» دیگر با جیمز کامرون همکاری نداشت.او در این فیلم در نقش یکی از اهالی سیاره پاندورا به نام رونال، رهبر قبیله متکاینا ایفای نقش می‌کند. او در این فیلم برای 7 دقیقه نفسش را در زیر آب در سینه حبس می‌کند و با این کار رکورد تام کروز را در حبس نفس می‌شکند.

آواتار 2 اکران شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.