خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

کمپانی برادران وارنر سریال The Conjuring را برای شبکه مکس می‌سازد. کانجورینگ یک فیلم فراطبیعی و ترسناک می‌باشد و یکی از مجموعه فیلم‌های مطرح کمپانی نیولاین سینما می‌باشد. از این فیلم تا کنون 8 نسخه ساخته شده است. شبکه HBO Max در حالی خبر از ساخت سریال کانجورینگ را اعلام کرد که این شبکه سریال‌های دیگری همچون هری‌پاتر، نسخه جدید سریال جدید بازی تاج و تخت و  پنگوئن را در دست ساخت دارد.

پیتر سفران، تهیه‌کننده مجموعه‌فیلم های احضار،  به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال احضار نقش خواهد داشت. جیمز وان نیز کارگردان دو نسخه اول و تهیه کننده 7 نسخه از این فیلم می‌باشد. او در حال مذاکره برای حضور در این سریال به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی است. شبکه HBO Max در حالی خبر از ساخت سریال کانجورینگ را اعلام کرد که این شبکه سریال‌های دیگری همچون هری‌پاتر، نسخه جدید سریال جدید بازی تاج و تخت و  پنگوئن را در دست ساخت دارد.

داستان فیلم احضار درباره چیست؟

خانواده پِرون (Perron) در سال ۱۹۷۱ به یک عمارت بزرگ و قدیمی در روستایی در ایالت رود آیلند اسباب‌کشی می‌کنند. پس از مدتی، آنها متوجه می‌شوند که امارت در تسخیر توسط قدرتی ناشناخته و خطرناک می‌باشد. مادر خانواده نیز ملتمسانه از دو کارشناس مسائل ماوراءالطبیعه به نام‌های اِد و لورِین وارِن، کمک می‌طلبد.

ساخت سریال کانجورینگتاکنون مشخص نیست که سریال قصد دارد داستان فیلم‌های کانجورینگ را ادامه دهد یا نه! این سریال قرار است پس از پایان مراحل ساخت، از شبکه HBO Max پخش شود.

از فیلم‌های کانجورینگ، مشتقاتی (Spin-off) وجود دارد. این Spin-offها بر اساس شخصیت‌ها اصلی فیلم می‌باشد. یکی از این فیلم‌ها راهبه (The Nun) نام دارد. این فیلم داستان یک راهبه جوان را که در صومعه‌ای در رومانی به طرزی مشکوک به قتل می‌رسد را بیان می‌کند. یک کشیش با گذشته‌ای خالی و نسبتاً ترسناک به همراه یک راهبه تازه‌کار نیز در این فیلم وجود دارند. آن‌ها مسئول تحقیق روی این صومعه و اتفاقات رخ داده در آن می‌شوند.

دوره زمانی فیلم کانجورینگ

خط زمانی فیلم‌های دنیای سینمایی احضار تمام ۹ فیلم دنیای سینمایی احضار در بین سال‌های ۱۹۵۲ و ۱۹۸۱ رخ می‌دهد.

مجموعه فیلم‌های The Conjuring در زیرگونه ماورایی یا روح‌محور در ژانر وحشت قرار می‌گیرند. این زیرژانر درباره انواع موضوعات کلاسیک این زیرگونه، مثل جن‌گیری، نفرین‌ها، جادوی سیاه، طلسم و… است. موفقیت فیلم اول یعنی احضار که سینمایی‌ترین و مورد استقبال‌ترین فیلم این سری بود؛ راه را برای ساخت فیلم‌های بیشتر و ادامه دادن این سری باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.