خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

پس از پخش نخستین ویدئو از پشت صحنه سریال، زمان پخش سریال Last Of Us مشخص شد. در 16 دی ماه 1401 (6 ژانویه 2023) شبکه اچ‌بی‌اُ مکس نخستین ویدیو پشت صحنه سریال The Last of Us را پخش کرد. این ویدیو شامل صحنه‌های شاخص اقتباس تلویزیونی این سریال و نظرات عوامل تولید درباره‌ی طرح داستانی جذاب آن است. در ابتدای این ویدیو شماری از کلیپ‌های مربوط‌به روند فیلم‌برداری سریال ازجمله لحظه‌ی حساس رابطه الی ویلیامز و رایلی ابل نشان داده می‌شود.

سپس بینندگان می‌توانند اطلاعات بیشتری از زمان وقوع داستان و شیوع عفونت قارچی کوردیسپس به‌دست آورند. این ویروس به‌دلیل اثرگذاری روی ذهن با یک ویروس معمولی تفاوت دارد. در این پشت صحنه پدرو پاسکال به این موضوع می‌پردازد که چگونه مرگ یک شخصیت زندگی جول میلر را برای همیشه دگرگون می‌کند. پس در صورتی که تا امروز سری بازی لست آو آس را تجربه نکرده‌اید و اصلا نمی‌خواهید اطلاعاتی در رابطه با داستان داشته باشید، ویدیو را تماشا نکنید.

کریگ مازن، خالق، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال لست آو آس درباره‌ی اقتباس از بازی‌ها گفت: «هنگامی که به‌ سراغ اقتباس از چیزی همچون یک بازی ویدیویی می‌روید، تغییرات باید هوشمندانه انجام شوند. ما در سریال به روایت داستان‌های بیشتری می‌پردازیم. حوادث زیادی در این بین رخ می‌دهند».

در این ویدیو بلا رمزی بار دیگر اشاره می‌کند که سازندگان درخواست کردند تا او بازی‌های The Last of Us را تجربه نکند، اما وی مخفیانه به‌منظور کسب آمادگی برای ایفای نقش الی ویدیوهایی از بازی‌ها را تماشا کرده است. طرفدارها در پایان این ویدیو نیز می‌توانند به تماشای بخش‌های بیشتری از پشت صحنه سریال لست آو آس بپردازند.

زمان پخش سریال Last Of Us نیز مشخص شد

شبکه HBO رسما اعلام کرد که نخستین قسمت فصل اول سریال The Last Of Us در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (صبح ۲۶ دی به وقت ایران) پخش خواهد شد.

سریال The Last Of Us

خلاصه داستان و سازندگان سریال لست آو آس

در این سریال درام پسا آخرالزمانی، «پدرو پاسکال» نقش جوئل و «بلا رمزی» نقش الی را ایفا خواهد کرد. شبکه HBO در خلاصه داستان سریال The Last of Us می‌نویسد: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. بازمانده‌ای سرسخت با نام جول برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌بار تبدیل می‌شود. آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.