خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

  مدیر شبکه‌ آمازون پرایم ویدیو اعلام کرد که سریال تلوزیونی خدای جنگ (God Of War) ساخته می‌شود. بک هفته پس از اعلام این خبر، اکنون «ورنان سندرز» در مصاحبه‌ای از تمایل این شبکه به وفادار بودن هرچه بیشتر این پروژه به تم‌ها و فضای بازی‌های این مجموعه خبر داده است.

وی در این‌باره گفت: «ما همواره کارنامه‌ی فوق‌العاده‌ای در آثاری که از بازی‌‌ها اقتباس می‌شوند، داشته‌ایم. منظورم این است که ما تجربه‌ی کار با انواع گوناگون آن‌ها را داریم؛ همچنین می‌دانیم که God of War هواداران بسیار بزرگی دارد. اما نکته‌ای که ما همواره به‌دنبال آن هستیم، این است که آیا واقعا روایت، قصه واقعی و هسته احساسی محکمی در قلب این آثار وجود دارند یا خیر! و من فکر می‌کنم این چیزی است که خدای جنگ را بسیار خاص و منحصربه‌فرد می‌کند.

در قلب این بازی، داستانی درباره‌ی پدرها، فرزندانشان و خانواده‌هایشان وجود دارد. آن‌ها به گونه‌ای در مرکز این ماجراجویی حماسی قرار می‌گیرند. بنابراین فکر می‌کنم چیزی که راف [جودکینز]، مارک و هاوک [فرگوس و اوتسبی] برای فصل اول و تمام مجموعه درکنار هم قرار داده‌اند، بسیار به خود بازی وفادار است. می‌توانم بگویم سریال خدای جنگ، اثری‌ست که روی پای خود ایستاده است. اگر شما تاکنون بازی را انجام نداده باشید، به‌راحتی [با شخصیت‌ها] ارتباط برقرار می‌کنید. شما قطعا عاشق این نمایش خواهید شد. بنابراین ما فکر می‌کنیم که این پروژه قرار است بسیار عظیم و قابل‌توجه باشد».

خدای جنگ - God Of War

جزئیات بیشتر از سریال خدای جنگ

تا کنون اطلاعات و جزئیات بیشتری از داستان این سریال اعلام نشده است؛ اما ظاهرا سریال خدای جنگ (God of War) روی ماجراها و کشمکش‌های آتریوس و کریتوس در سرزمین‌های نورس (اسکاندیناوی) تمرکز خواهد داشت. ما شاهد روایت‌ انتقام‌های خونین کریتوس از خدایان اساطیر یونانی در این سریال نخواهیم بود. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا مانند برخی از اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر، این سریال به داستان‌های نمایش‌داده‌شده در بازی می‌پردازد یا داستانی کاملا اوریژینال و تازه از بخش‌های دیگری از زندگی این پدر و پسر در سرزمین میدگارد را به تصویر خواهد کشید.

هنوز هیچ‌کدام از بازیگران این اثر در رسانه‌ها اعلام نشده اند. تهیه کنندگان فیلم مارک فرگوس و هاوک اوتسبی، تهیه‌کنندگان اجرایی، کارتر سوان، اسد قزل‌باش از استودیوی فیلم‌سازی پلی‌ استیشن پروداکشن، کوری بارلاگ، جف کچام و یومی یانگ از استودیوی سونی سانتا مونیکا و روی لی از ورتیگو اینترتینمنت می‌باشند.

سه سریال مس افکت، Fallout و Warhammer 40,000 از دیگر آثار اقتباسی آمازون از بازی‌های ویدیویی هستند. این آثار از سال ۲۰۲۴ به بعد در دسترس مشترکین این شبکه قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.