خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

نخستین تیزر ویدئویی از فیلم سینمایی «اوپنهایمر» ساخته «کریستوفر نولان» منتشر شد. این فیلم بر اساس زندگی پدر بمب اتمی می‌باشد.  اکران این فیلم برای تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۲۳ از سوی کمپانی یونیورسال برنامه‌ریزی شده است. این تریلر جدیدترین فیلم نولان، از جزئیاتی دو دقیقه‌ای فیلم جدید نولان پرده برداشته است.

گفته می‌شود این فیلم که در آن «کیلین مورفی» در نقش «رابر اوپنهایمر» بازی کرده با بوجه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و کمپانی یونیورسال نیز پس از قطع همکاری «نولان» با برادران وارنر، پخش این فیلم را برعهده دارد. ساخته جدید «نولان» که از فضای فیلم‌های علمی تخیلی او فاصله گرفته و شبیه فیلم «دانکرک» یک روایت تاریخی است، به صورت ترکیبی از فرمت‌های IMAX و ۶۰ و ۶۵ میلیمتری فیلمبرداری شده و بر اساس اعلام کمپانی یونیورسال نخستین پروژه سینمایی است که در آن از فیلمبرداری آنالوگ سیاه و سفید IMAX استفاده می‌شود.

تریلر جدیدترین فیلم نولان

فیلم‌نامه این فیلم بر اساس کتاب «پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» نوشته شده و علاوه بر «کیلین مورفی» در نقش اصلی؛ «امیلی بلانت»، «رابرت داونی جونیور» «مت دیمون»، «کنت برانا» و «کیسی افلک» بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیدگاه‌ها درباره “تریلر جدیدترین فیلم «کریستوفر نولان» رونمایی شد” :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.