خودتو اینجا تبلیغ کن

نام پادکست: ویدئو افتتاحیه سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی

نام پروژه: سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی
سفارش دهنده: دانشگاه علم و فرهنگ تهران
سال تولید: 2017 میلادی – فروردین 1396 هجری شمسی
نوع پروژه: کلیپ موشن گرافیک افتتاحیه کنفرانس
سازنده: ماورا مدیا

سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ توسط دانشگاه علم و فرهنگ و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی مراجعه فرمایید.

دبیر کنفرانس: دکتر محمد حسین ایمانی خشخو

دبیر علمی: دکتر محمد جواد کارگر

محورهای کنفرانس:

-ارزیابی کیفیت وب
-اقتصاد اینترنتی و مدل های کسب و کار
-امنیت و حریم خصوصی در وب
-بازیابی وب و تحلیل محتوا
-تحلیل رفتاری و شخصی سازی
-تحلیل محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی
-تعامل انسان و رایانه
-جامعه شناسی و اخلاقیات وب
-رایانش وب در کاربردهای همراه
-رسانه و ارتباط شناسی وب
-سکوها و ابزارهای نرم افزاری وب
-سکوهای رایانش توزیعی، انبوه، ابری
-وب معنایی
-وب کاوی

 

مصاحبه دکتر ایمانی خوشخو با ایسنا پیرامون سومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی

به گزارش ایسنا، دکتر ایمانی خوشخو در نشست خبری سومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی با بیان اینکه اولین دوره برگزاری این کنفرانس با موفقیت برگزار شد و همین مساله ما را وادار به ادامه این مسیر کرد، گفت: فلسفه اصلی برگزاری این همایش نگاه علمی و پژوهشی به حوزه وب است.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: در واقع کشف ابعاد ناشناخته وب و آشنایی بیشتر با شاخه‌های مختلف آن و استفاده از این توانمندی در محیط‌های علمی و جلب توجه اساتید و دانشمندان این حوزه به این موضوع مهم از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: اساتید خارجی برای حضور در این کنفرانس اعلام آمادگی کردند و تاکنون از 10 کشور دنیا مقاله دریافت کرده‌ایم که در مجموع تعداد مقالات داوری شده به 149 عدد رسیده است.

ایمانی خوشخو تصریح کرد: همچنین برای زدودن فاصله بین محیط کار و وب نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه‌های کسب و کارهای موفق در فضای مجازی خواهیم داشت. البته برگزاری این نمایشگاه در راستای شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نیز تلقی می‌شود.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ تاکید کرد: متاسفانه تاکنون در کشور برای توسعه اشتغال با موفقیت چندانی روبه‌رو نبوده‌ایم. برای افزایش سرعت اشتغالزایی باید از حوزه مجازی بهره بگیریم؛ چراکه این فضا توانسته در تمام حوزه‌های کشور نقش‌آفرینی کند.

وی همچنین از راه‌اندازی اولین پارک فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در کشور در دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد.

کارگر، دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی نیز با بیان اینکه 14 محور برای این کنفرانس تعریف شده است، گفت: این 14 محور توسط کمیته علمی کنفرانس در حوزه‌های مختلف تعریف شده و هدف از آن گردآوری تمام فعالین حوزه‌های مختلف اعم از حوزه‌های هنر، علوم پایه و علوم انسانی است تا این افراد در کنار هم کارهای خود را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه وب موضوع مهمی بوده و بیشتر کسب و کارهای موجود به سمت وب تمایل پیدا کرده‌اند، افزود: از 10 کشور همچون برزیل، فرانسه، مالزی، هند، عمان و بنگلادش مقاله دریافت کرده‌ایم و همچنین یکی از اساتید بنام از کشور بلژیک نیز به صورت داوطلبانه حاضر به ارائه کارگاه آموزشی در این کنفرانس شده است.

کارگر تصریح کرد: همچنین در کنار این کنفرانس 8 کارگاه آموزشی در نظر گرفته شده و از اتحادیه اروپا نیز از سه سخنران کلیدی برای حضور در این کنفرانس دعوت به عمل آمده است.

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های کسب و کارهای موفق در فضای مجازی که پیوند خوبی بین فعالین پژوهش و کسب و کار تلقی می‌شود، از 29 تا 31 فروردین برگزار خواهد شد. همچنین 30 فروردین نیز روز افتتاحیه کنفرانس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.