خودتو اینجا تبلیغ کن

نام پادکست: ویدئو افتتاحیه دومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی

نام پروژه: دومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی
سفارش دهنده: دانشگاه علم و فرهنگ تهران
سال تولید:2016 میلادی – فروردین 1395 هجری شمسی
نوع پروژه: کلیپ موشن گرافیک افتتاحیه کنفرانس
سازنده: ماورا مدیا

 

دومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ تا ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط دانشگاه علم و فرهنگ و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی وب پژوهی مراجعه فرمایید.

دبیر کنفرانس: دکتر محمد حسین ایمانی خشخو

دبیر علمی: دکتر محمد جواد کارگر

محورهای کنفرانس:

-ارزیابی کیفیت وب
-اقتصاد اینترنتی و مدل های کسب و کار
-امنیت و حریم خصوصی در وب
-بازیابی وب و تحلیل محتوا
-تحلیل رفتاری و شخصی سازی
-تحلیل محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی
-تعامل انسان و رایانه
-جامعه شناسی و اخلاقیات وب
-رایانش وب در کاربردهای همراه
-رسانه و ارتباط شناسی وب
-سکوها و ابزارهای نرم افزاری وب
-سکوهای رایانش توزیعی، انبوه، ابری
-وب معنایی
-وب کاوی

 

مصاحبه دکتر کارگر با خبرگزاری ایسنا پیرامون دومین کنفرانس وب پژوهی

به گزارش خبرنگار پژوهشی ایسنا دکتر محمدجواد کارگر در نشست خبری امروز با تاکید بر این‌که موضوع و اصطلاح وب پژوهی در کشور از دانشگاه علم و فرهنگ آغاز شده است، گفت: به منظور بررسی موضوع وب پژوهی، دومین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی از سوی دانشگاه علم و فرهنگ در روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه در محل این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان این که ایده برگزاری این کنفرانس بین‌المللی برگرفته از کنفرانس بین المللی وب است، ادامه داد: با برگزاری این کنفرانس درصدد هستیم تا کشور را در حوزه وب به قطب علمی در این حوزه تبدیل کنیم.

کارگر، تعداد مقالات ارسال شده در این کنفرانس را 150 مقاله ذکر کرد و یادآور شد: از این تعداد 90 مقاله به لاتین بوده که نسبت به سال گذشته تعداد مقالات لاتین ارسال شده به این کنفرانس دو برابر شده است.

دبیر دومین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی، تعداد مقالات پذیرفته شده برای ارائه شفاهی را 48 مقاله دانست و خاطرنشان کرد: 25 مقاله از 48 مقاله پذیرفته شده مربوط به کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

به گفته وی در این کنفرانس در خصوص موضوعاتی همچون ارزیابی کیفیت وب، اقتصاد اینترنتی و مدل‌های کسب و کار، امنیت و حریم خصوصی در وب، بازیابی وب و تحلیل محتوا، تحلیل رفتاری و شخصی سازی، تحلیل محیط‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تعامل انسان و رایانه، جامعه شناسی و اخلاقیات وب، رایانش وب در کاربردهای همراه،‌ رسانه و ارتباط شناسی وب، سکوها و ابزارهای نرم افزاری وب،‌ سکوها و رایانش توزیعی، انبوه و ابری، وب‌کاوی و وب معنایی بحث و بررسی خواهد شد.

دبیر علمی این کنفرانس از حضور پروفسور آمیت شث (Amit Sheth) در این کنفرانس خبر داد و گفت: وی جزء 100 دانشمند برتر دنیا و دارای چندین اختراع در حوزه وب است، ضمن آن که برخی پروژه‌های ملی آمریکا در شرکت پروفسور آمیت شث اجرایی می‌شود.

کارگر با تاکید بر این که پروفسور آمیت شث هم اکنون در ایران حضور دارد، گفت: از امروز کارگاه‌های آموزشی این دانشمند در ایران آغاز می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده کنفرانس وب پژوهی در آی‌ تری‌ پلی (IEEE) نمایه سازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.