خودتو اینجا تبلیغ کن

ونزدی آدامز پس از ریختن پیرانیاهای زنده به استخر مدرسه برای تلافی از تیم واترپلو پسران که برادرش پاگزلی را اذیت می‌کنند، از مدرسه اخراج می‌شود. این باعث می‌شود که والدینش، گومز و مورتیشیا آدامز، او را در دبیرستان خود، آکادمی نِوِرمور در شهر جریکو، ورمانت ثبت نام کنند، که یک مدرسه خصوصی برای طردشدگان هیولایی است. شخصیت سرد و بی عاطفهٔ ونزدی و طبیعت سرکش او برقراری ارتباط با همکلاسی‌هایش را برای او دشوار می‌کند و باعث می‌شود که او با مدیر مدرسه درگیر شود. با این حال، او متوجه می‌شود که توانایی‌های روانی مادرش را به ارث برده‌است که به او اجازه می‌دهد یک معمای قتل محلی را حل کند.

صفحه هواداران سریال ونزدی

ونزدی مجموعهٔ تلویزیونی استریم آمریکایی در ژانر کمدی ترسناک ماوراء طبیعی و داستان بلوغ است که بر اساس شخصیت ونزدی آدامز اثر چارلز آدامز ساخته شده‌است. آلفرد گاف و مایلز میلار سازندگان این مجموعه هستند و جنا اورتگا نقش اصلی را ایفا می‌کند. کاترین زیتا جونز، لوئیس گازمن، آیزاک اوردونز، گوئندولین کریستی، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، فرد ارمیسن و کریستینا ریچی در نقش‌های مکمل حضور دارند. تیم برتون که یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی مجموعه است، چهار قسمت اول را کارگردانی کرده‌است. این مجموعه به ونزدی آدامز می‌پردازد که در تلاش برای حل معمایی هیولایی در مدرسهٔ جدیدش است.

ونزدی در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و در ۲۳ نوامبر از طریق نتفلیکس منتشر شد. این مجموعه عموماً با نقدهای مثبتی مواجه شد و نقش‌آفرینی جنا اورتگا مورد تحسین قرار گرفت. ونزدی سه هفته بعد از پخش به دومین مجموعهٔ انگلیسی‌زبان نتفلیکس با بیشترین میزان بازدید تبدیل شد. این مجموعه نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب در رشتهٔ بهترین مجموعهٔ تلویزیونی و بهترین بازیگر زن برای اورتگا شد. این سریال در ژانویه ۲۰۲۳ برای فصل دوم تمدید شد.

شما هواداران سریال ونزدی می‌توانید، نظرات خود درباره سریال ونزدی را در قالب یک پیام برای ما در قسمت نظرات ارسال کنید و همچنین نظرات دیگر هواداران سریال را در زیر مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اسطوره‌شناسی چیست؟

دیدگاه‌ها درباره “صفحه هواداران سریال ونزدی” :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.