خودتو اینجا تبلیغ کن

آموزش تبدیل عکس به نقاشی کارتونی در فتوشاپ: برای تبدیل عکس به وکتور روش های مختلفی وجود دارد:
1- استفاده از ابزار Pentool و بریدن قسمت ها مختلف چهره و سپس رنگ کردن آن ها در لایه های مختلف تا تصویر کارتونی ساخته شود.
2- استفاده از اکشن های ساخته شده کارتونی بدست شرکت های گوناگون و به کار بردن آن در عکس خود
3- استفاده فرز از فیلترگالری های و ادجاستمنت ها جهت ساخت یک تصویر کارتونی در کوتاه ترین زمان ممکن

ما در ویدئو زیر به شما روش سوم را آموزش می دهیم:

همچنین شما می توانید از روش های زیر نیز بدون نیاز به نرم افزار فتوشاپ برای خود چهره ای کارتونی بیافرینید:


آموزش تبدیل عکس به نقاشی کارتونی آنلاین بدون نرم افزار فتوشاپ

عکس هایی که به حالت کارتونی تبدیل می شوند، جالب به نظر می رسند به همین دلیل افراد زیادی دنبال تبدیل عکس خود به کارتون هستند. ابزار ها و برنامه های مختلفی درست شده اند تا با قرار دادن جلوه ها و افکت های مختلف، به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی در مدت زمان کوتاهی عکس شما را کارتونی کنند که به معرفی ۱۰ تا از بهترین آن ها می پردازیم.

آموزش تبدیل عکس به نقاشی کارتونی

تبدیل عکس به کارتون با سرویس حرفه ای Befunky

شما می توانید با کمک سایت Befunky تصویرتان را از طریق اعمال افکت ها به کارتونی تبدیل نمایید. برای کار با این برنامه آنلاین فقط کافیست تا ابتدا تصاویر خود را آپلود کنید. البته می توانید از طریق وبکم هم همان زمان عکس از خود بگیرید. سپس طرح اثر دلخواه خود را از لیست موجود که شامل حالت های اثر مداد (Pencil Effect)، اثر کارتونی رنگی (Colored Cartoon Effect) و.. انتخاب کنید. بعد افکت هایی که انتخاب کرده اید بر روی عکس شما اعمال می شوند و از آن لذت ببرید.استفاده از این سرویس بسیار ساده است و به راحتی تبدیل عکس واقعی به عکس کارتونی را انجام می دهد.برای ساخت آواتار کارتونی نیز می توانید مطلب آواتار و عکس کارتونی خود را با این ۱۲ سایت بسازید را مطالعه نمایید و آواتار کارتونی خود را بسازید.

ابزار آنلاین تبدیل عکس به کارتون Cartoonize

با استفاده از سرویس Cartoonize شما با یک کلیک می توانید عکس خود را به صورت رایگان کارتونی کنید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و آسان است. برای استفاده از این سرویس ابتدا به آدرس سایت این برنامه در مرورگر خود بروید. حالا یاید با زدن گزینه Upload from Disk عکس مورد نظر را از کامپیوتر خود آپلود کنید. البته می توانید عکس های درون وبسایت های مختلف با داشتن URL آن ها نیز وارد کنید.
بعد از آپلود از پنل سمت چپ، اثر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با کلیک روی هر افکت، عکس خود را به آن شکل تبدیل می کنید.
به همین سادگی بدون نیاز به فتوشاپ می توانید تبدیل چهره به کارتون را انجام دهید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

کارتونی کردن عکس ها با استفاده از ToonyPhotos

یکی از بهترین ابزار های ویرایش عکس ToonyPhotos است که برای تبدیل عکس به کارتون در کامپیوتر و گوشی کاربرد دارد. تفاوت این برنامه با دیگر سرویس ها در این است که به صورت خودکار تمام عکس را کارتونی نمی کند، بلکه شما باید قسمت هایی که مایل به کارتونی شدن هستید را انتخاب نمایید. بعد از این که به وبسایت این ابزار رفتید، Start Turning Photos Into Cartoons را انتخاب نمایید.


در صفحه ای که باز می شود شما باید عکس مورد نظر خود را با زدن Choose Photo انتخاب نمایید.
این وبسایت سپس عکس شما را با استفاده از تکنولوژی روتوسکوپ تبدیل به کارتون می کند. در این قسمت شما باید قسمت هایی از عکس را برای کارتونی شدن انتخاب نمایید. شاید این فرآیند طولانی به نظر برسد اما برای تبدیل عکس خود به کارتون جالب است.
و اینگونه به راحتی عکس های خود را با ToonyPhotos به حالت کارتونی تبدیل کنید.

تبدیل عکس به کارتون با اسفاده از Thecartoonist
گزینه دیگر این لیست، وبسایت Thecartoonist است. با چند حرکت ساده که شامل آپلود کردن عکس، انتخاب سبک است شما می توانید با این ابزار عکس هایتان را کارتونی کنید. استفاده از این وبسایت به سادگی انجام می پذیرد و می توانید از عکس های ساخته شده در شبکه های اجتماعی و.. استفاده کنید.

سرویس اضافه کردن افکت کارتونی به عکس Rollip

سایت Rollip یکی دیگر از وبسایت های اعمال افکت های جالب و حالت کارتونی روی عکس های شما است. بعد از آپلود عکس شما می توانید افکت های مختلف، متن و کادر و.. را به عکس خود اضافه نمایید. ابزار های زیادی برای شما در این سرویس گنجانده شده ات.

برای راهنمایی در مورد ویرایش عکس HTNL 5 می توانید مطلب ۵ سرویس ویرایش آنلاین عکس HTML 5 بدون نیاز به فلش پلیر در مرورگر را بخوانید.

ابزار افکت کارتونی عکس Kuso Cartoon

وبسایت Kuso Cartoon نیز علاوه بر ارائه افکت های کارتونی، چند افکت در همین زمینه نیز ارائه می دهد. شما می توانید براحتی عکس هایتان را روی این وبسایت آپلود کنید، روی آن ها افکت بگذارید و سپس آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. به همین راحتی!

دیدگاه‌ها درباره “آموزش تبدیل عکس به نقاشی کارتونی در فتوشاپ” :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.