خودتو اینجا تبلیغ کن

نام پادکست: ویدئو افتتاحیه کنفرانس بین المللی وب پژوهی

نام پروژه: کنفرانس بین المللی وب پژوهی
سفارش دهنده: دانشگاه علم و فرهنگ تهران
سال تولید: 2015 میلادی – فروردین 1394 هجری شمسی
نوع پروژه: کلیپ موشن گرافیک افتتاحیه کنفرانس
سازنده: ماورا مدیا

گروه کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ به عنوان یکی از گروه های شاخص این دانشگاه، برگزار کننده اصلی کنفرانس بین المللی وب اطلاعاتی است. ما سعی داریم از ظرفیت های با ارزش جهاد دانشگاهی از یک طرف، و توانمندیهای بالقوه داخل کشور استفاده کرده و یک عرصه تخصصی در زمینه وب را در کشور باز کنیم. در این راستا استفاده از شرکای بین المللی نیز در دستور کار است و انشالله در آینده نزدیک شرکای بین المللی نیز به ما ملحق خواهند شد.
اولین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ تا ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ توسط دانشگاه علم و فرهنگ و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی وب پژوهی مراجعه فرمایید.

دبیر کنفرانس: دکتر محمد حسین ایمانی خشخو

دبیر علمی: دکتر محمد جواد کارگر

محورهای کنفرانس:

-ارزیابی کیفیت وب
-اقتصاد اینترنتی و مدل های کسب و کار
-امنیت و حریم خصوصی در وب
-بازیابی وب و تحلیل محتوا
-تحلیل رفتاری و شخصی سازی
-تحلیل محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی
-تعامل انسان و رایانه
-جامعه شناسی و اخلاقیات وب
-رایانش وب در کاربردهای همراه
-رسانه و ارتباط شناسی وب
-سکوها و ابزارهای نرم افزاری وب
-سکوهای رایانش توزیعی، انبوه، ابری
-وب معنایی
-وب کاوی

به گزارش روابط عمومی مرکز اطلاعات علمی ، مقالات نشریه بین المللی INTERNATIONAL JOURNAL OF WEB RESEARCH که با محوریت پژوهش های مبتنی بر وب به سردبیری دکتر محمد جواد کارگر و در دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی در بهار 1397 منتشر شده است در بانک نشریات علمی لاتین تارگاه مرکز اطلاعات علمی نمایه شد .

بر اساس این گزارش این نشریه بین المللی از جمله نشریات علمی پژوهشی به حساب می آید که منحصرا در خصوص تحقیقات وب و وب پژوهی منتشر شده و به مقالات محققان این حوزه از علم نگاهی ویژه دارد .در انتشار این مجله بین المللی تلاش شده است اطلاعات به روز حوزه وب در قالب مقالات علمی در اختیار محققان و علاقمندان به این حوزه قرار گیرد

گفتنی است در چهار سال گذشته چهار کنفرانس بین المللی تخصصی وب پژوهی با حضور محققان داخلی و خارجی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شده است که مقالات این کنفرانسها در بانک مجامع علمی لاتین مرکز اطلاعات علمی نمایه سازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.