خودتو اینجا تبلیغ کن

برای شبیه سازی برف در افتر افکت شما می بایست از پلاگین trapcode particular استفاده کنید. شما با استفاده از این پلاگین می توانید ذرات ریز را شبیه سازی کرده و تغییر پارامتر های این پلاگین آن ها را به شکل برف در آورید.

برای یادگیری چگونگی تبدیل این ذرات به برف کافیست ویدئو زیر را ببینید.

تمام عملیات مورد نیاز برای طراحی برف در افترافکت را به صورت مفصل می توانید در ویدئو زیر مشاهده بفرمایید. همچنین می توانید از لینک یوتیوب این ویدئو نیز برای مشاهده استفاده کنید ( در صورت عدم پخش در وبسایت )

روش ساده تر برای شبیه سازی برف در افتر افکت نیز به صورت زیر است :

برای ساخت سریع برف در افتر افکت می توانید از پلاگین cc snowfall استفاده کنید. همچنین از پلاگین  cc RainFall برای بارش باران در افتر افکت میتوانیم استفاده کنیم. همینوطور از پلاپین cc Drizzle برای نشان دادن ریزش باران روی زمین استفاده میکنیم.

شبیه سازی برف در افتر افکت

شبیه‌سازی چیست؟

simulation یا همان شبیه سازی در بسیاری از زمینه های علمی برای تنظیم یا بهینه سازی عملکرد سیستم های مورد نظر استفاده می شود. با توجه به بازار رقابتی جهانی، امروزه از نرم افزارها و سخت افزارهای خاص زیادی برای شبیه سازی و مدل سازی پروژه های گوناگون استفاده می کنند. در زمینه مهندسی شیمی نیز شبیه سازی بسیار کارآمد و مفید است.همچین زمانی که سیستم مورد نظر در دسترس نباشد یا استفاده از تجهیزات برای آزمایش های با احتمال خطا و عدم موفقیت هزینه زیادی داشته باشد، می توان از شبیه سازی استفاده کرد.

 

مزایای شبیه سازی:

1- محیط بدون خطر
شبیه سازی روشی ایمن برای آزمایش و کشف سناریوهای مختلف “چه- اگر” فراهم می کند. تأثیر تغییر سطح ایمنی کارکنان را در یک واحد بدون ایجاد خطر برای محصول می توان دید و این امکان را فراهم می کند تا قبل از ایجاد تغییرات در دنیای واقعی تصمیم درست گرفته شود.
2- حفظ پول و زمان
آزمایش های مجازی با شبیه سازی ارزان تر هستند و نیاز به زمان کمتری نسبت به آزمایش های واقعی دارند. فعالیت های بازاریابی بدون رقابت یا صرف هزینه غیرضروری می توانند مورد آزمایش قرار گیرد.
3- تجسم
مدل های شبیه سازی را می توان در حالت های 2D / 3D ارائه کرد که این امکان را ایجاد می کند تا مفاهیم و ایده ها به راحتی تأیید، مکاتبه و درک شوند. تحلیلگران و مهندسان با دیدن آن اعتمادشان به مدل افزایش می یابد و می توانند به روشنی دستاوردها را برای مدیریت تشریح کنند.
4- فهم پویایی (دینامیک)
علاوه بر اسپریت شیت یا تجزیه تحلیل پایه ای، شبیه سازی این امکان را ایجاد می کند تا رفتار سیستم در طول زمان در هر سطح از جزییات مشاهده شود.
5- افزایش دقت
شبیه سازی نسبت به یک مدل تحلیلی می تواند جزییات بیشتری را بررسی و ذخیره کند که این امر باعث افزایش دقت و پیش بینی دقیق تر می شود.
6- مطمئن بودن
شبیه سازی می تواند به راحتی مشکلات مربوط به بهره برداری و تولید محصول را نشان دهد و همچنین میزان ریسک احتمالی را تعیین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.