خودتو اینجا تبلیغ کن

آموزش نصب و کرک Red Giant Trapcode Suite 13.0.1 : برای نصب پلاگین کافیست ابتدا آن را از بخش « دانلود پلاگین Red Giant Trapcode Suite 13.0.1 برای افتر افکت » که در وبسایت وجود دارد آن را دانلود کرده و سپس اکسترکت کنید . پس از آن می توانید با اجرای فایل نصبی آن را نصب کنید .

برای کرک کردن این پلاگین ، شما باید در ابتدای نصب سریال های خواسته شده را از فایل متنی Trapcode Suite SN دونه دونه کپی کرده و در کادر درخواستی پیست کنید و ثبت را برای هر پلاگین بزنید.

تمام عملیات مورد نیاز برای نصب و کرک Red Giant Trapcode Suite 13.0.1 را به صورت مفصل می توانید در ویدئو زیر مشاهده بفرمایید. همچنین می توانید از لینک یوتیوب این ویدئو نیز برای مشاهده استفاده کنید ( در صورت عدم پخش در وبسایت )

آموزش نصب و کرک Red Giant Trapcode Suite 13.0.1

مجموعه ابزارهای مجموعه Red Giant Trapcode Suite عبارتند از:

Trapcode Mir 1.0 : این ابزار نسل جدید گرافیک‌های متحرک می‌باشد که دارای قابلیت ساخت شکل‌های رندر ۳ بعدی با استفاده از قدرت OpenGL را به شما می‌دهند. نمایش آنی افکت‌های ساخته شده به شما امکان طراحی بهتر را خواهند داد.
Trapcode 3D Stroke 2.6 : با استفاده از این ابزار افکت‌های زیبابی برای لوگوها، متن‌ها و مسیرها خلق کنید.
Trapcode Echospace 1.1.2 : این ابزار افکت‌های خسته کنند انیمیشن‌های ۳ بعدی چند لایه را حذف می‌کند.
Trapcode Form 2.0.3 : این ابزار شکل‌های ارگانیک زیبایی که دوست دارید در حین اضافه کردن آبجکت‌های ۳ بعدی داشته باشید را برای شما خلق می‌کند. قابلیت‌های بی نظیر ۳ بعدی بوسیله وارد کردن مدل‌های OBJ، سکانس‌های OBJ و … از نمونه امکانات آنها می‌باشند.
Trapcode Horizon 1.1 : این پلاگین امکان ساخت بک گراندهای بی پایان را به شما می‌دهد. فرقی نمی‌کند که دوربین کجا قرار گرفته، این ابزار دارای کنترل ساده ای بوده و محیط‌ها و گرادیان‌های آسمان بسیار واقع گرایانه را تولید می‌کند.
Trapcode Lux 1.3.0 : آیا به افکت‌های نور زیبا نیاز دارید؟ این ابزار نورها مرئی را محیط‌های تاریک و مه ای شبیه سازی می‌کند.
Trapcode Particular 2.2 : افکت‌های طبیعی واقع گرایانه، کنترل نور، دوربین ۳ بعدی، شکل‌های ساختگی، عمق زمینه و کنترل فیزیکی مانند جاذبه زمین، کشش سطحی و … از امکانات این پلاگین می‌باشند.
Trapcode Shine 1.6 : طلوع خورشید از بین ابرها، مه یا شعاع‌های نور زیبا توسط این نرم افزار به سادگی ایجاد خواهند شد.
Trapcode Sound Keys 1.2 : انیمیشن‌های صوتی شما دیگر با استفاده از این پلاگین نیازی به ساخت Keyframe ندارند. شما می‌توانید به صورت تصویری بخش‌های مختلف ترک صوتی خود را انتخاب کرده و آنها را به KeyFrame تبدیل کنید.
Trapcode Starglow 1.6 : این پلاگین برای ساخت افکت‌های نوری و درخشش زیبا با سرعت رندر بالا می‌باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.