خودتو اینجا تبلیغ کن

تازه‌های دنیای سرگرمی

استودیو فایرفلای در نمایشگاه نمایشگاه E3 2019 اعلام کرد که جنگ های صلیبی Stronghold: Warlords در سال 2020 منتشر خواهد شد.

سری Stronghold یکی از مجموعه بازی‌های قدیمی و بسیار محبوب است. این بازی در ایران با نام‌هایی چون «قلعه» یا «جنگ‌های صلیبی» شناخته می‌شد. جنگ های صلیبی در ایران طرفداران بسیار زیادی هم داشت. حال در جریان رویداد Kinda Funny Games در نمایشگاه E3 2019 نسخه جدیدی از این مجموعه با نام Stronghold: Warlords معرفی شد. این بازی مثل نسخه‌های قبلی سری توسط استودیو فایرفلای ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۲۰ برای پی‌سی منتشر شود.

 

Stronghold: Warlords در آسیا جریان خواهد داشت

استودیو فایرفلای در توضیحات بازی گفت: این بازی در آسیا جریان خواهد داشت و شاهد تمدن هایی مثل چین باستان، مغول ها و… خواهیم بود. مثل همه‌ی نسخه های قبلی و به عنوان اصل اساسی بازی، بازیکنان قادر به ساخت و طراحی قلعه‌ی خود، تربیت نیرو ها، حمله و دفاع خواهند بود.


جنگ ها و درگیری ها در وسعت انبوه خواهد بود و لشکر کشی ها زیبایی های خاصی به بازی داده است. جنگ های صلیبی آمده است تا با تزریق حس نوستالژی اش تا مدت ها ذهن ها را درگیر خود کند.


هرچند طبق گفته‌ی سازندگان مکانیزم های جدید و تغییرات بسیاری را در نسخه‌ی Stronghold: Warlords شاهد خواهیم بود، اما جزئیات این تغییرات را منتشر نکرده اند. فقط به کاربران اعلام کرده اند هسته‌ی اصلی بازی حفظ خواهد شد و نگران آن نباشند.
حفظ اصالت بازی اولویت فایرفلای بوده و بقیه بهبود ها و تغییرات را نیز حول آن تشکیل داده اند.

ویژگی های جدیدی که در جنگ های صلیبی Stronghold: Warlords شاهد آن خواهیم بود:

یکی از ویژگی های جدید این سری از بازی جنگ های صلیبی که از تریلر آن قابل برداشت است، حضور قهرمانانی است که هرکدام قدرت خاصی داشته و قدرت و قابلیت خاصی به تمدن خود می‌دهند.
در واقع با باز شدن پای قهرمانان فرا لشکری به بازی، میتوان بعد های جدیدی برای بازی پیشبینی کرد.
بازی از لحاظ گرافیکی واقعا چشم نواز شده است. بازی طبق چیزی که انتظار هم می‌رفت با سری های قبلی قابل مقایسه نیست. محیط و زمین بازی کاملا زنده و پویا و پر از ریزه کاری است.

در Stronghold: Warlords محیط ها و ساختمان ها کاملا روایتگر جهان آن روز است. چین، ویتنام، ژاپن و… تاریخ خود را به زیبایی هرچه تمام تر در این بازی تجربه خواهند کرد. تاریخ انتشار بازی Stronghold: Warlords در سال 2020 مشخص شده است.

یکی دیگر از مواردی که از تریلر سری جدید Stornghold قابل مشاهده است، خاص
بودن هر ساختمان با توجه به تمدن آن است. به عنوان مثال معدن آهن تمدن چین
چه از لحاظ ظاهر چه از لحاظ نحوه‌ی کار کارگران، کاملا از معدن آهنی در تمدن مغول ها متفاوت است. نکته‌ی دیگری که می توان به آن اشاره کرد قابلیت ارتقا ساختمان ها، سرباز ها و صلاح هاست.
منبع: venturebeat

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.