خودتو اینجا تبلیغ کن

دانلود کتاب های تن تن هرژه

تن تن در تبت
تن تن در تبت

تن‌تن در تبت (به زبان فرانسوی: Tintin au Tibet) بیستمین کتاب کامیک از مجموعهٔ کتابهای مصور ماجراهای تن‌تن و میلو است. این کتاب نخستین بار در سال ۱۹۶۰ میلادی توسط هرژه نوشته، طراحی و به چاپ رسید. گفته می‌شود که کتاب تن‌تن در تبت محبوبترین داستان از سری ماجراهای تن‌تن و میلو برای هرژه بود. وی این داستان را در شرایط بسیار سختی از زندگی شخصی اش و در هنگام جدایی از همسر اولش نوشت. در این کتاب، تن‌تن برای اولین بار و آخرین بار از سری ماجراهای تن‌تن و میلو با آدمهای بدذات مبارزه نمی‌کند.

چاپ اولدانلود کتاب های تن تن هرژه

در انگلیس: Casterman
در ایران (ترجمه فارسی): انتشارات یونیورسال

آیا می‌دانستید

ابتدا صفحه اصلی کتاب تن‌تن در تبت به صورت تماماً سفید و فقط با تصویری از ۳ شخصیت اصلی داستان و میلو در وسط توسط هرژه طراحی شده بود اما Casterman ناشر مجموعه کتابهای مصور ماجراهای تن‌تن و میلو با آن مخالفت کرد و خواستار جلا دادن بیشتر و اضافه کردن تصاویر کوه‌های هیمالیا برای جذاب نشان دادن هر چه بیشتر داستان را کرد که سرانجام با موافقت هرژه به صورت فعلی آن درآمد.
پیشنهاد نوشتن داستانی از سری ماجراهای تن‌تن و میلو در تبت را اولین بار یکی از دستیاران هرژه به نام ژاک وان ملک بکه در سال ۱۹۵۴ به هرژه داد.
ظاهراً داستان ماجرای تن‌تن در تبت در سال ۱۹۵۸ اتفاق میفتد و نشانهٔ آن هم تاریخ تمبر روی نامه است که سال ۱۹۵۸ را نشان می‌دهد. (صفحه ۳ کتاب)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.