خودتو اینجا تبلیغ کن

آموزش ساخت تیتراژ بی بی سی : برای شروع شما می بایست یک فایل png از نقشه زمین به صورت ترنسپرنت را داشته باشید که در فایل های پیوست شده این پروژه موجود است . سپس شما باید با ساخت یک کامپوزیشن جدید در افتر افکت شروع به ساختن تیتراژ بی بی سی کنید .

پس از ساخت کامپوزیشن ، شما باید یک solid قرمز برای حلقه ها بسازید و ابتداباید با ابزار ماسک یک مستطیل به پهنای صفحه در ان بسازید و از ماسک مستطیل یک کپی بگیرید سپس مکان ان ها رو با مشخصه پوزیشن به صورت انیمیت در بیاورید . برای انیمیت این کار کافیست دو فریم کلیدی تولید کنید و در فریم اول ماسک ها در بالای صفحه باشند و در فریم آخر ماسک ها به انتهای صفحه بروند . سپس از انها پری کامپ گرفته و پلاگین cc sphere را بر روی آنها اعمال کنید .

برای ساخته کره نیز عکس زمین را وارد کامپوزیت خود کرده و پلاگین cc sphere را بر روی آن اعمال می کنیم . سپس تنظیم رنگ می کنیم . برای مشاهده کامل ساخت این تیتراژ ویدئو پایین را نگاه نمایید.

برای خرید فایل افتر افکت این پروژه به ما پیام دهید.

تمام عملیات مورد نیاز برای ساخت تیتراژ بی بی سی را به صورت مفصل می توانید در ویدئو زیر مشاهده بفرمایید. همچنین می توانید از لینک یوتیوب این ویدئو نیز برای مشاهده استفاده کنید ( در صورت عدم پخش در وبسایت )

برای دانلود موسیقی این بر روی لینک زیر کلیک کرده و #1002 را در دانلود نمایید

آموزش ساخت تیتراژ بی بی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.